Wednesday

My sweet home is soon done!
Enligt byggarna lär lägenheten vara klar till nästa vecka och det innebär att jag snart kan sätta mina fossingar i vår nya lya.
Mr pojkvän är nu i lägenheten och kommer snart och hämtar mig för här ska det hittas tapeter.

Senare idag ska jag sitta och söka jobb och starta mitt lilla projekt.
Minns ni när jag började få aningar om vad jag kunde bli? jag har pratat med mina föräldrar och även en del vänner. Har hittills fått riktigt bra råd och även dem tror att detta yrke passar mig perfekt!

Dock kommer jag inte lägga ner sjungandet, men vill ha det mer som en hobby och hålla på me något som håller.
Vill inte gå in på det mer utan först måsta jag jobba ihop lite pengar så jag kan betala för kursen sen kör jag hårt och hoppas att detta är något för mig.

Dags för nya mål och nya tag!


Kommentarer
Postat av: jordii

jag kan inte i helgen, jobbar natt. kan vi dra ut nästa helg? Då är jag ledig!

2009-03-04 @ 18:17:23
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0