Sunday and happy B-day Sam!

Nej varken nudlar eller att dricka mindre tog bort min extremt jobbiga bakfylla!
En gång testade jag det här med att dricka ett glas mjölk och dagen efter var jag faktiskt inte bakfull, men ibland kan det bara handla om tur. Ska testa mjölk tipset igen, men har ni andra inga tips på hur man slipper bakfyllor?

Igår hade vi alla på Sams födelsedag riktigt kul och vilket härligt väder det var!
Hade på mig kjol och kavaj, men frös faktiskt inte sen vet man ju inte ifall jag har spriten att tacka för så att jag inte kände kylan, men det tvekar jag på. Välkommen tillbaka sköna vår kvällar du har vart alldeles för saknad!

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to you dear Sam man, happy birthday to yoooooooooou!

One more drink then i'll be, then i'll be in love (one drink)
Then i'll be in love, yeah (you may get lucky)
One more dance, good chance that you'll be in love, that I'll be in love, yeah

Kommentarer
Postat av: jordii

testa att käka knäckebröd innan du går och lägger dig!

2009-05-03 @ 17:33:54
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: läsare

jag brukar ta en banan eller nån frukt innan jag går och lägger mig sen ställer jag alltid klockan tidigare än vad jag ska gå upp för att ta ett glas resorb eller c-vitamin. det är ett helvete att gå upp, man släpar sig verkligen till köket. Men när man svept glaset är det raka vägen tillbaka till sängen och VARENDA gång jag kört min metod har jag mått som en princessa när jag vaknar :D mina kompisar kör samma grej och det funkar på dom oxå. Så spring och köp resorb direkt (vätskeersättande)så slipper du må piss dagen efter en brakfest!

2009-05-04 @ 13:56:36
Postat av: Ned!

Mission att ta sig igenom allt det där och sp på morgonen jag vill knappt gå till toan, men värt ett försök!

Tack får skirva hur det gick sen haha

2009-05-04 @ 16:14:02
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0