Tuesday

Det värsta som finns är när man blir väckt extremt tidigt på morgonen för att någon eller byggarbetarna håller på att borra och bygga!
Nu i flera dagar håller dem på att fixa med internet anslutningar i trapphusen och jag kan lova att det har märkts.

"Brr, brr, BRR" är det första jag hör varje morgon mellan sex till åtta på morgonen och varje gång somnar jag till slut med kudden på huvudet som knappt hjälper mot ljudet, men finns det någon procent att det gör det så hellre det!
Stackars byggarbetarnas öron alltså.

Kom hem och satt med Ami och Jort och rökte vattenpipa endast för att få Amis beroende att lugna ner sig.
Sedan var det bara att gå hem till mig och kolla på Eurovisions första final och Sverige är med i finalen förvånansvärd nog för nej jag begriper forfarande inte hur det låten har kommit så här långt!
Dock kan hon verkligen sjunga opera så det får hon, men inget mer!

Natti natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0