Friday

Kunskap är makt och allt man lär sig är till ens nytta, men vetenskapen kan jag leva utan!
Har om några timmar tenta och är vrål nervös då detta var det svåraste och jobbigaste jag någonsin behövt förstå.
I gymnasiet slapp jag läsa filosofi, men denna gång var det bara att bita i det sura äpplet och detta var verkligen inte min grej med andra ord!

Ska plugga nu dem sista timmarna innan jag går och får det här överstökat och kan ta ett härligt farväl av denna hemska kurs!
Sedan blir det hem och packa för igår fick jag reda på att jag kan komma hem till helgen så nu kan jag passa på att umgås med alla sen jag sist inte ens han träffa pappa så ska bli skönt att få komma hem och dessutom få ge hjärnan en semester innan nästa delkurs börjar på onsdag.

Önska mig lycka till, tatah! 



Not gonna happen!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Haha alex fick mig att börja titta på det, innan så pallade jag verkligen inte.. !

2009-11-20 @ 14:08:21
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0