it´s time to see the end of the world

Vad är inte söndagar till för om inte bio besöks kvällar?
Efter en mysig hemma dag i pyjamas och hög musik ska jag börja klä på mig och fixa mig för nu är det äntligen dags att se filmen 2012!
En av mina vänner skickade trailern till mig för ett år sedan då den fanns på youtube så nu är det dags att se den dock har jag hört lite olika angående filmen då en del tycker det var riktigt kass och andra tycker den var jätte bra så nu får vi se hur många möjliga äpplen den får av miss Ned!

Fick jag välja skulle jag nog gått i mina pyjamas byxor för jag vet faktiskt inget bättre än pyjamas kläder, men tror inte Karin & co skulle uppskatta det så får lägga mitt lata jag lite åt sidan, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0