Monday

Var hälsad nya veckan!
Hade ingen skola idag vilket var riktigt skönt då man fick passa på att sova ut och tvätta vilket jag verkligen behövde. Borde egentligen ta och städa huset också, men får ta och göra det imorgon!
Börjar få lite panik inför tentan på lördag då jag verkligen känner att jag måste fixa den, men får helt enkelt plugga och ge allt sen jag inte riktigt gjorde det förra gången.

Var nyligen på stan med tam, sofia och tobey och åt mat och snackade skit. Planerad utgång på onsdag och Irena fyller ju år snart så tänkt att hon ska passa på att firas då, men stackarn är fortfarande sjuk så får hålla tummarna för att hon blir frisk till sin b-day.

Skola tidigt imorgon så får hoppas på att jag lyckas somna någorlunda tidigt inatt, men med tanke på hur livlig och pigg jag blir om nätterna tvekar jag på det.
Nej dags för plugg och sedan gossip om jag hinner, tatah! 




Kommentarer
Postat av: United

Miss u honey

2009-11-03 @ 17:48:32
Postat av: United

2009-11-03 @ 17:48:58
Postat av: Anonym

vill du klara tentan så ska du nog skippa dina fikan på stan o utgången på onsdag. Plugg kräver disciplin speciellt när man har tenta. Då får man helt enkelt skjuta upp saker man tycker e kul. Take it from someone who knows ;)

2009-11-03 @ 19:30:37
Postat av: Anonym

vill du klara tentan så ska du nog skippa dina fikan på stan o utgången på onsdag. Plugg kräver disciplin speciellt när man har tenta. Då får man helt enkelt skjuta upp saker man tycker e kul. Take it from someone who knows ;)

2009-11-03 @ 19:31:17
Postat av: Sam

Jag lovar dig det är säkert Nazi-Micho som har skrivit det där haha

2009-11-03 @ 21:54:55
Postat av: Ned!

United: Saknar min momosh, men snart ses vi!



Anonym: Du har nog rätt, men man behöver komma ut och umgås speciellt då jag inte är härifrån och det kan bli ensamt, men jag pluggar ju såklart med mina vänner. Sen utgång är på kvällen och har man pluggat på dagen så kan man unna sig skoj, men visst ska man ta all tid i akt att plugga i know haha, men tack för rådet!



Sam: haha KOMAK!

2009-11-03 @ 22:25:07
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: jordii

jag håller med anonym faktist. Universitetet kräver att du pluggar 40 timmar i veckan, det är som ett heltids jobb. Det betyder att det endast är helgerna som vi har ledigt på riktigt.

Det är jobbigt men kämpa på neda!

2009-11-04 @ 11:30:30
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0