Sunday

Två alternativ, men bara en utväg som gynnar mitt hjärta!
Man måste våga ta risker och och ibland lämna sin såkallade comfort zone och det tänker jag göra.
Igår pratade jag även med en läkare då jag har haft magproblem och vart allmänt svag i kroppen och även hon tyckte att detta har gått en aning långt.

Minns vilka förväntningar jag egentligen hade på kursen och hur mycket jag såg fram emot att få studera något jag tycker om, men detta är dessvärre inte ens i närheten och nu räcker det med att må dåligt.
Ska åka till syon imorgon och kolla ifall jag kan ta mitt studie uppehåll redan imorgon och förhoppningsvis kommer jag kunna göra det ifall det inte blir strul med csn och jag måste gå kvar denna kurs, men hoppas verkligen inte det.

Som sagt dags att sätta upp nya mål och finna pelare som ska hålla upp mina nya mål!
Jag vet att det kommer ordna sig, det gör det alltid för det löser sog så brukar allt bli..



Denna låt kommer alltid pigga upp mig!


Kommentarer
Postat av: loree

hahahaha jag var i italien i mindre än 24 timmar ;) skulle jobba som aupair, men familjen var störd i huvuvdet så jag bokade flyg hem till sverige igen, sov ett par timmar sen åkte jag hem. tro mig, det var verkligen en erfarenhet det med. visade för mig själv att jag vågar ta risker :)



tack så mktt :) jag hoppas att nån av oss får sina drömmar uppfyllda en dag. kommer fortsätta följa dig, hoppas det blir nåt med musiken!! du kan ju pröva med idol :DD jag lovar att jag kommer rösta massor på dig!! ;D



Kramar!

2009-11-30 @ 17:15:08
URL: http://lorreeee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0