Thursday

Det finns inget bättre än att sova ut vilket jag ordentligt fick göra idag!
Tam gick hem för ettag sedan och hann plugga lite med henne nu innan jag ska spendera resten av dagen att förstå och få in allt detta vilket just nu känns omöjligt.
Filosofi och vetenskap har aldrig vart mitt ämne och det är rena helvetet så kämpar verkligen med att plugga in detta.

Känns som att jag hamnat i den där jävla spiralen igen som bara snurrar ner mig och även om jag vill upp går det inte. Jag känner hur jag sakta men säkert ger upp, men samma sekund vill jag känna mig glad och posetiv.
Valet av vad man ska bli och vad som passar än är ett helvete nog, men för min del vet jag vad jag vill bli och vad jag vill hålla på med, men kan inte ta mig dit!
Ska tända lite ljus, laga mat och försöka förstå denna skit kurs för efter imorgon är den över och det tackar jag gud för!

Gossip girl, mat och tända ljus i mörkret med James blunt i bakgrunden är precis vad jag behöver just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0