Thursday

Vilken kväll det var och vilken seg dagen efter fylla!
Förfest hos mig med Tob & Tam och sedan drog vi vidare till Ritz som var lika kul som sist däremot tappade Tam bort sin telefon i slutet så det blev jävla stressigt med att hitta den, men som tur hittade vi den dagen efter! 
Övernattning hos Tobey och rena helvetet att gå upp på morgonen, men väl när alla var uppe  blev det fylle mat på älskade max!

Även Örebro fick hälsa på den "efterlängtade" snön igår så nu är det bara att ta fram alla ljus och varma koppen soppor. Känner hur man lätt tappar motivationen och blir tröttare än vanligt nu när man tittar ut ur fönstret och det är snö ute.
Är verkligen en sommar människa och som sagt förra året bodde jag i Manchester som inte alls hade någon snö så detta känns inte alls bra för min del.
Dessutom är det tufft då jag alltid hade mr pojkvän att mysa med i detta tråk väder, men som tur kommer min älskade fluffrumpa till mig imorgon kväll då vi inte har sett på mer tolv dagar så nu vill jag bara att denna dag ska vara över. Dags att fortsätta med mitt tenta plugg, tatah!


Bilder från last night:




Familjepizza & Tam



Tam & Tob



Me & Tob



TTN



Sexy



TN



Dags för utgång



haha whut?



At Ritz



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0