Friday

Att jag ibland har drabbats av mer otur än normalt är inte en nyhet och idag var den där käre oturen och hälsade på igen.
Vårt arbete som vi hade suttit med i flera dagar visade sig vara meninglöst då vi opponerat på fel grupp.
Läraren hade flyttat på vår grupp och lagt upp det på nättet två dagar innan som vi i gruppen såklart missade.
Så nu är det bara att läsa ett nytt pm och ha ett nytt seminarium möte.
Tur att läraren gav oss en chans då hon egentligen kunde sagt nej, men kanske inte det mest skojigaste att behöva opponera på nytt och nu under helgen också då det ska vara klart till måndag.

Shit happens, men nu är jag hemma med mr pojkvän och myser sett dem senaste avsnitten av how i met your mother och two and a half men och nu är det dags att kolla på from gs to gents.
Är helt slut efter dagens shopping runda med Tam, Irena och mr pojkvän. Däremot lunchade vi på godaste resturangen som jag måste tillbaka till så det var så värt det.
Tjejerna lyckades allt tjata med mig till Alexs födelsedag så imorgon bli det b-day fiesta. Ha en bra fredag, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0