Sunday


Jag är jätte besviken på mig själv, men idag är det min första dag här i Örebro ensam då jag nu framöver kommer bo ensam och jag mår verkligen jätte dåligt.
Känner mig oerhört ensam och vill bara packa och åka hem till Mr pojkvän med första tåget.
Har ju alltid bott med mina föräldrar och på sedan har jag och Mr pojkvän bott ihop i mer än ett och ett halv år så just nu känns detta steg att bo ensam riktigt svårt.

Åkte från uppsala tidigt imorse och sedan dess jag har städat hela lägenheten då det såg ut som ursäkta ordvalet, men ett horhus.  
Nu är det iallafall städat och fint och efter en sorgsen dag ska jag nu ta bussen hem till Tamara som flyttat in i sin nya lägenhete under helgen så dags för invigning.
Ikväll lär bli ännu sorligare då jag ska sova ensam, men jag lär hinna blogga ett till inlägg oroa er inte, tatah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0