04:21

Äntligen klar med plugget dessvärre börjar helvetet imorgon då jag har ett stort grupparbete woho!
Har suttit med Sam och pluggat nu i flera timmar och just nu läser vi i skolan lite filmvetenskap så hade även i läxa att kolla på en valfri film och som tur valde jag och min grupp min käre favorit Love Actually.
Hann också kolla på årets Victoria Secret show som varje år får oss tjejer att kännas oss mindre attraktiva.
Nej nu måste jag sova dem få timmar jag får sova och hoppas att jag håller ut imorgon och inte somnar.
Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du måste hitta en balans i plugget, jag har pluggat i 3 år nu o jag av alla vet att man inte kan läsa 300 sidor på en dag inför ngt, vad d än är, seminarium eller tentamen. du måste begränsa innehållet o läsa det viktigaste. stryk under det viktigaste o för anteckningar, så lär man sig bäst! Men du måste hitta din känsla, vissa antecknar inte alls o vissa går enbart på föreläsningarna o suger åt sig som svampar, alla e olika. Men känner ingen som läser ALL kurslitteratur då d e för mkt att handskas med.

lycka till!

2009-09-09 @ 16:22:56
Postat av: Ned!

Tack för tipsen!

Bra och veta, men sen allt är så nytt och "komplicerat" för mig så tror jag allt är så mycket värre än det egentligen är haha.

Ska tänka på detta och förhoppningsvis kommer det att gå bra för mig.

Tack detsamma!

2009-09-09 @ 18:42:36
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0