B-day pics



Var hälsad ålder 20!



"Fint och rent innan gästerna kommer kort"



"Fint och rent innan gästerna kommer kort 2"



Dinner is served!



Jag och mina andra halvor!



Snyggingar



Storebror & Frugan



Family!



Gudfar & Jag



Lillasyster & Jag



Snygg fru och jag med en aning ful pose med benet!



Bästa grannarna: Karin & Julio



Get the party started



And here we go!



Det "coola" gänget



Nu håller jag tummarna för att min önskan slår in!



Mumma!



Nämen vad missade jag här då tjejer?



Aye jackson



Frukost tårtan, mmm

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: jordii

dom la bara ut dom på skolnätet. Visste inte om det, en klass kompis som sa till mig.

2009-09-23 @ 05:48:28
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0