Monday

Inget går upp mot tårta till frukost eller vad säger ni?
Sen jag vaknade har jag och Mr pojkvän bara legat och dragit i sängen och så klart tittat på two and a half men.
Måste dock snart börja plugga för den 2 oktober har jag min första tenta så på med nörd glasögonen! 
Ska även kolla biljetter för måste snart åka hem tråkigt, men sant! 
Saknat min lägenhet och Örebro, men som jag nämnt innan så hatar jag att ta farväl av mina nära och kära däremot känns detta mycket lättare i jämförelse med när jag bodde i Manchester.
Minns när jag kom och hälsade på efter tre månader och det var verkligen jätte svårt att ta farväl av alla då jag knappt hann umgås med dem var ju endast här i fyra dagar, men nu är det verkligen annorlunda.
Känns skönt att veta så snabbt man vill komma hem kan man göra det bara ett tåg ifrån.
Tatah!
På tal om tårta hittade ett par härligheter:
Alla tjejers dröm tårta?
Dream cake?
Perfekt barn tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0