Sunday

Finns det något härligare än att vakna med solen i ansiktet? Absolut inte!
Har hört att det är lika fint väder i Örebro och att det ska hålla sig hela veckan så jag är mer än nöjd.
På tal om väder var det ju hur fint som helst igår på min födelsedag ingen slump om ni frågar mig!
Min födelsedag då, ja vart ska jag börja!
Dagen började med att jag hela morgonen och eftermiddagen satt och städade och lagade mat smått och gott förberedde inför kvällen, men tur hade jag då Mr pojkvän och mamma hjälpte till.
Runt 6 började alla gäster storma in och min sallad som bjöds var mer än lyckad!
Alla mina nära och kära var samlade så jag var mer än nöjd.
Kunde inte ha det bättre, men sedan gick det kanske inte som jag hade hoppats.
Ni vet te.x. nyår då man har så höga förhoppningar om hur det ska vara och i slutändan blir det aldrig som man tänkt sig? 
Det var verkligen så det blev denna kväll!
Bland annat så fick Sam åka till akuten (han mår bättre nu), min förkylning blev en aning värre och en massa annat hände denna kväll, men jag hade kul så länge det vara och i slutet av kvällen kändes allt trotts allt bra.
Sen jag åker hem snart så kom tjejerna förbi mig även idag så vi kunde umgås mer då igår kväll vart så rörigt och det finns verkligen inget bättre än mysiga film kvällar med sina vänner!
Nej nu håller Mr pojkvän på att somnar så jag ska nog sluta skriva och natta han och mig, men vill passa på att tacka er alla för gratulationerna och för presenterna!
Bilder kommer upp inom kort, men tills dess får ni nöja er med en gammal goding som borde införas igen:
Kvällens kommentar:
Jag: Vem fan lämnar sin egen födelsedags fest?
Katta, Linda: *gapskrattar*
Det var nämligen så här att jag igår fick för mig att göra det och det var lite komiskt då det knappt gått en dag och jag redan ifrågasätter en sak som jag själv gjort. Nej tjejer den bjuder jag på! 
Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0