Wednesday

Godmorgon!
Helvete vad jag har vänt på mitt dygn sen jag pluggar på kvällen så lägger jag mig som tidigast 4 nuförtiden och sedan vaknar jag någon gång vid 3,4 på eftermiddagen aj aj inte bra.
Pluggandet går väl, men jag kom igång sent med tanke på att det var mer än ett år sedan jag pluggade till ett prov så nu gör jag helt enkelt mitt bästa att klara denna tenta.

Skulle egentligen ha träffats med tjejerna idag då vi skulle plugga ihop, men vi ska ha lektion tidigt imorgon så blir bättre att ses då och sitta i biblioteket och plugga.
Är jätte stressad till på fredag då tentan är, men efter tentan är det andra bullar, men mer om det senare!

Ska vakna upp ordentligt nu, göra frukost, titta på ett avsnitt av gossip sedan blir det plugg, plugga och plugg.
Någon som vet vilken tid man kan kolla på The hills och The city anvsnitten? För idag släpp dem äntligen, men har inte riktigt greppat vilken tid aja det visar väl sig, Tatah!






Kommentarer
Postat av: Emma

haha gu va hon högst upp till höger såg ut som katta när man kollade snabbt

2009-10-02 @ 16:22:56
URL: http://emmasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0