Tuesday


Årets första uteservering check!
Igår efter att jag och Arshii var och fikade spenderades resten av dagen på ballen i solen!
Skönt att våren äntligen är här. Man blir som en helt ny människa så snabbt man ser solen och får värme!

Tror tråkigt nog jag börjar bli förkyld, men ska verkligen göra allt för att slippa att ligga hem och vara sjuk!
Ska nu hoppa in i duschen och sedan ner på stan med en gammal barndomsvän!
Ikväll blir det Kho Panga och lite tisdags drinkar för min, mr pojkvän, Karin & Julios del! Vem har sagt att man inte kan hitta på skoj även på en tisdag?!
12 dagar kvar, tatah!




Ash!



Mumms..




Jag och min snopp där nere? Va? Ned? Kille? Tjej?


Kommentarer
Postat av: amoora

korvstroganoff snoppen hihi :*HAHA mumma vAhhh? toloooos feat me moreek mwaho <3

2010-04-14 @ 09:06:44
Postat av: Ned!

Vill du ha korv? hahah! Kossilosso <3

2010-04-14 @ 11:26:00
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: katrin

miss you to! korvorvar!:)

2010-04-15 @ 11:08:35
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0