Friday

Det är egentligen väldigt sorligt, men idag vart jag överlycklig när jag såg att termometern visade plus grader!
Efter allt vi fått gå igenom denna vinter hoppas jag verkligen på en Thailändsk sommar och sol!
Nej nu blev jag sol galen igen vilket ledder till depp suck..

Idag har Arshii sin 20 årsdag fest så först middag hemma hos henne och sedan drinkar på kho panga och utgång.
Sedan förra helgens incident är jag inte alls sugen på att gå ut vilket är vädligt tråkigt då jag egentligen skulle vilja gå med ut, men vi får se vad jag får för mig efter middagen.

Ska laga mat, smörja in mig då jag solade solarium igår och hela min kropp svider av den fina, men inte lika härliga brännan.
Sedan dags att fixa mig och fira lill sis Ash, tatah!




Kommentarer
Postat av: Skrba!

"Miss Ullared" har skaffat sig en blogg! hoho! :)

2010-02-27 @ 11:23:28
URL: http://divljakupina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0