Sunday

Guten tag!
Tog nyss en otroligt skön tupplur och ibland finns det verkligen inget bättre än att sova, men visst hade solen vart framme hade man absolut inte hållt sig hemma. Summer please come back!
Har nu packat gymkläderna och ska snart upp och ta bussen och möta upp Sandra för idag ska vi köpa gymkortet som kommer få oss att nu börja gymma även om latheten talar!

För några år sedan dansade jag och tränade regelbundet, men idag har jag vart kass på det och inte nog med att man får en härlig form mår man så mycket bättre så nu får jag allt ta mig i kragen och kanske tom börja med dansen igen!
Har bl.a. dansat street i tre år och äcen dansat jazz, magdans, reggaeton och salsa. Då var man minsann i form, men idag orkar jag knappt sträcka mig efter fjärrkontrollen!
Nej dem dagarna tar jag farväl av så ses på gymmet, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0