Tuesday

Bara lite ont i halsen sen är jag helt frisk yoho!
Igår var vi med Ami och handlade lite till vardagsrummet och sedan var vi bara tvugna att äta på kenz jag menar hur kan man motstå?

Sedan drog vi hem till oss och äntligen såg wedding crashers som alla har tjata om att vi ska se speciellt mr pojkvän och fan vad den var bra lätt värd att se ifall man heller inte sett den!
Blev en lång natt så även idag gick vi upp kl. 15.30, men får vakna mycket tidigare imorgon så jag inte vänder på mitt dygn igen!

Pratade nyss med Tam och när jag gick in på face såg jag hennes notis och fy fan vad jag saknar mina sjuka brudar i Öret.
Tams notis: citat av Irena efter dagens föreläsning: "jag koncentrerade mig inte heller på vad läraren sa fan...satt och kollade vilka som hade utväxt istället."'
Hur kan man inte sakna dem?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar dig också Neda :/

2010-01-26 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0