Wednesday

Vilken attans förkylning jag lyckats dra till mig!
Snuvig näsa, ont i halsen och feber! Vart kom detta ifrån?!
Jag som hade hoppats på att bli frisk idag innan det blev värre, men man kan ju säga att min förkylning är långt ifrån bra!

Imorse berättade Elin att jag alltid reagerar när hon går på toa under natten genom att öppna ögonen, men inatt sov jag så djupt tack vare febern! Just nu skypade jag klart med mr pojkvän och ska verkligen ta och sova fast jag vill sitta vaken ettag till!

Var ju på national insurance möte idag som gav både mig och killen som jobbade där ett gott skratt! Allt jag sa skulle han rätta och så snabbt han sa något fel var jag på hugget. Som katt och hund!
Sedan efter drog jag och handlade mat och ville bara hem och sova, men såklart behövde de verkligen mig på jobbet och vad säger man till en chef som säger snälla efter varje mening fast jag hotat med att jag kommer nysa på mina kollegor och kunder?

Drog till jobbet och hjälpte dem till stängning och såklart jobbar jag även imorgon, men mår jag som jag mådde idag finns det inte en chans att jag går till jobbet! Mår verkligen piss om jag får säga det själv!
Tur att man i alla fall har kul med kollegorna och att Juliana tog med nässpray till mig riktigt gulligt!
Natti natt och, tatah!




Oh.. jag vill vara frisk och trycka i mig KFC!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Åh nice, det är en av mina favvo toppar! Ja den finns i klänning med! Köp bah:) Kan vi ringas eller något och planera? Ska dom komma ner nu Ali och co??

Va ska du flytta hem i augusti??Varför? Allt verkar ju rulla på, men ska bli skönt att få hem dig igen;D



<3

2010-06-17 @ 10:33:59
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0