Friday

Vaken sedan kl. halv 7 och nu ska jag äta frukost till svenska Hollywood fruar!
Anledningen till varför jag är vaken vid den här tiden då jag inte har någon tid att passa är för att mr pojkvän skulle till jobbet så jag passade på att åka till familjen och hälsa på.

Däremot var det planerat att jag skulle komma hem och fortsätta sova, men för ovanlighetens skull var mr pojkvän överdrivet pigg och techno musiken bankandes i bilen på vägen hit gjorde det inte lättare för mig att låta bli att piggna till.

Har till och med hunnit duschat och ja sorligt nog är dessa tider på morgonen ovanligt nuförtiden, men snart kommer morgon schemat att se ut så här så bara att börja vänja mig!
Blir besök av Linda senare idag och mot kvällen drar jag till Arshii och planerar! Mys fredag helt enkelt, tatah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0