Monday

Morning!
Nu är det inte alls många dagar kvar till min och Arshias flytt!
Ja min vänner ni läste rätt nu ska jag och Arshia flytta, men vart tänker jag inte säga än däremot är det inte Sverige vi ska bo i och mer om detta kommer när det börjar närma sig vilket är väldigt snart!

Nervös? Check! Förväntansfull? Check! Det landet vi kommer bo i kommer aldrig mer bli sig likt vilket verkligen inte behöver betyda till det bätter? Double check!
Snart kommer Arshi hem till mig och nu kör vi och vart vägen tar oss får vi helt enkelt vänta och se.

Vaknade för någon timme sedan och helvete vad skönt att slippa den hemska bakfyllan jag hade igår!
Tänkt faktiskt sätta mig i köket där det är härlig sol och måla två tavlor.
När jag var yngre älskade jag att måla och en av mammas drömmar var faktiskt att jag skulle bli serietecknare, men som sagt min första dröm hör hemma i musikens värld.
Däremot är jag faktiskt stolt över att en av mina teckningar som jag målade när jag var tolv fick hänga i en av sthlms konstmuseum! Nu efter flera år kan vi testa ta penseln i hand igen om estetaren själv får välja, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0