Thursday

Det var inte så länge sedan jag skrev aj mina fötter och även denna gång tycker jag synd om mina fossingar!
Idag hade jag introduktion på jobbet och skönt att jag hade det med två till tjejer som var nya på jobbet. Tyckte faktiskt det gick jätte bra och personalen är verkligen jätte goa!

Däremot kan ju inte alla kunder vara på topp och såklart lyckades jag ut för några inte så heta kunder till exempel flera som pratade på bland annat franska och ryska med mig vilket jag dessvärre inte förstår!
Råkade även ut för kunder som kommer in och säger att dem behöver en klänning, men sedan säger att dem inte vill ha på sig klänning och där måste man försöka få dem att känna sig bekväma och vackra! Nej, men nu ska jag inte klaga det var faktiskt riktigt kul idag!

På vägen hem lyckades mitt busskort krångla och jag fick för mig att jag kanske inte hade pengar på det så fick leta upp en kiosk och 15 minuter efter när jag hittat en kiosk visar det sig att jag såklart haft pengar på kortet och det bara var ett buss fel.

Väl på bussen får jag ett mess av Camilla om att det har kommit ett stort nöjesfält och så exalterad som blev glömde jag såklart att hålla reda på vart jag skulle av så tre busshållplatser senare stod jag där på helt fel gata och efter en halvtimmes promenad och vägledning var lilla jag hemma!

Har pratat lite med familjen och mr pojkvän och nu äntligen ska jag få mig en härlig sömn för imorgon jobbar jag så natti natt och tatah!





En trött och sliten Ned lyckades såklart bli glad efter några härliga Quavers som måste ätas om man befinner sig i England!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0