Tuesday

Vilken lång dag!
Det var länge sedan jag gick upp tidigt och idag var jag uppe 8.30 för att sedan bege mig till en intervju som slutade med att jag fick jobbet!
Den som sliter, den får!

I börjar var jag lite nere för att jag inte fixat jobb ännu, men sedan när jag gav som mest gav det allt resultat!
Så imorgon ska jag börja mitt jobb på All saint och för er som kanske känner ingen namnet kan det vara så att ni läst på Kenzas blogg då hon handlar där när hon är i London.
Ett dyrt ställe är det med kläder som påminner om dyrare versioner av Carlings och Cheep monday!

Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag fixat detta och hoppas nu att det går bra då jag redan imorgon får mig en introduktion av vad som väntas!
Måste även passa på att tacka alla där hemma som stöttat och verkligen inte slutat tro på mig. Jag saknar er som fan ska ni veta mina underbara ♥

Dags att sova så man är pigg och alert till imorgon, tatah!



Centrumet jag ska jobba på!



Söta steff som dessvärre åker hem imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0