Tuesday

Vad skönt att denna dag äntligen är över!
Imorse lämnade jag av min älskade mr pojkvän och sedan dess har jag gått runt och vart nere och till och med brutit ihop och storgråtit på jobbet. Inte nog med att jag är usel på att ta farväl så vill jag inte vara utan min prins, men som sagt denna resa måste göras även om jag just nu egentligen skulle vilja komma hem till mitt och mr pojkväns hem.

Det är verkligen svårt att vara ifrån sina nära och kära och idag när mamma ringde kunde jag inte låta bli att sakna hem och tillåta mig själv att vara ledsen och depp.
Däremot som jag sagt sedan dag ett är detta en resa för mig som måste göras! Jag vill växa och bli självständig och här i London har jag dessa chanser!

Nej annars gick jobbet helt okej, med tanke på att jag inte var på humör och nere och nu ska jag sova för imorgon väntas mer jobb, tatah!

Sa någon madame tussauds?!


På väg i tuben

Inne

There is more to come..



Kommentarer
Postat av: Katrin

Din bajskorv vet du hur länge jag letat efter ett sånt där halsband;) hihi. Ser ut som ni haft super mysigt! Va inte depp nu! :)<3

2010-05-26 @ 14:25:26
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: United

Älskar dig babe!

saknar dig jätte jätte mkt

2010-05-26 @ 23:34:54
Postat av: Ned!

Katta: haha men gumman halsbandet är ju från gina! Ja det var underbart ska försöka dock att kämpa och med dig här snart kommer det nog gå bättre :D



United: Älskar dig mer min prins!

2010-05-27 @ 00:18:09
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0