Wednesday

Fy helvete vad jag är trött!
Helt sjukt att jag förr la mig vid 4 tiden och till och med då typ tvingade mig själv att sova. Mina vänner kommer älska mitt nya jag som sover vid denna tid och vaknar som senast 11!
Inge mer av vakna vid 2,3 tjejer när jag är tillbaka blir det shopping och fik vid 10!

Idag var det kaos på jobbet då två personer var sjuka och vi var färre än vanligt vilket innebar att vi som jobbade fick helt enkelt göra dubbel jobb!
Skypade nyss klar med mr pojkvän och ska efter att jag borstat tänderna sussa så det bara ryker om mig!

Idag gick det lite bättre än igår då jag hade världens hemlängtan, men såklart är det så typiskt att man ska få det kämpigt när man väl kämpar!
Försöker pigga upp mig och tänka att jag och mr pojkvän snart ses, men så snabbt jag tänker så kommer någons kille på jobbet och hälsar på, ringer och hämtar upp och då är det ju självklart att jag saknar hem!
Detsamma är det med vänner, men tur att jag lärt känna dem goa tjejerna här så ska inte klaga, men inget är som ens home och sina nära och kära!

Nej jag ska kämpa och jag säger det som Beyonce sa, tatah:



Kommentarer
Postat av: tolooooo jan

hej gumman! jag såg ditt medelande på fb men jag är på jobbet och jobbar ihjäl mig verkligen! ja är i en zon där ja kommer att bryta ut när som helst ja jobbar dubbelt på hotellet o menzies khara varje jävla dag .6 - 21 på kvällen varje dag sens förra helgen tills nu . jag har ju mitt schema på bloggen och du kan se där hur jag jobbar . kan även uppdatera den till dig så du slipper leta . har så myyyyycket att berätta :D misssssss u tolooo

2010-05-27 @ 17:21:33
URL: http://amorrek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0