Wednesday

Biljetten är nu bokad för helgens planer som jag verkligen längtat efter!
I helgen fyller nämligen Irena år och då jävlar ska jag tillbaka till mina tjejer i Öret! Visserligen kommer jag verkligen få stressa efter jobbet och komma fram sent, men jobbet går såklart först och speciellt nu när jag ska ge allt!

Idag hade vi i alla fall möte angående hur julperioden kommer se ut och jag som vart på flera sådana möten måste säga att denna var bland dem roligaste jag vart på. Efter mötet drog jag med Maria och shoppade lite i gränby centrum och sedan målade jag klart vår köksvägg.
Snackade precis klart med Tam och ska nu fortsätta min kväll med älsklingen och desperate housewives, tatah!




Snart ser det ut så här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0