Wednesday

Vilket pass, vilken kväll och vilken hemsk dag jag hade på jobbet igår!
Jobbet rent generellt var nog inte så hemskt, men mina vänner drick aldrig kaffe på tom mage även fast ni vet att det kommer gå illa, men gör det endå som jag gjorde igår, dont! 

Jobbade från 13.00 - 23.30 vilket inte var få timmar direkt, men vad gör man inte för lite extra pengar innan man börjar plugga och speciellt nu till innan julen.
Vad som nu gick så snett igår var att jag inte riktigt tyckte om min mat som jag hade med mig så jag lät bli att äta och sedan mättade mig på kaffe. Ja jag mår bara illa av hur illa jag mådde igår.
Kom i alla fall hem, åt max mat och deckade skönt i mr pojkväns famn. Idag är jag ledig vilken verkligen behövs så ska bara ligga i soffan tills fluffrumpan kommer hem och sedan mysa framför desperate housewives.
Är ledig i några dagar till så ska verkligen passa på att njuta.
På tal om jobbet träffar jag ju väldigt myckte britter som kunder och jag kan inte låta bli att sakna hem till mitt andra hem England. Speciellt igår när jag hade en brittisk kund som fick mig att sakna tillbaka till London och Karen Millen. Många frågar mig än idag varför jag ens kom hem och visst slår det mig ibland hur gärna jag vill tillbaka, men inget land har Sveriges trygghet och jämställdhet.
Tror jag däremot innan kort ska börja planera en resa tillbaka och hälsa på alla, men tills dess får jag först börja bygga en karriär här för det var ju trotts allt därför jag flyttade tillbaka och även inse att London ligger bara ett flyg härifrån. Nej dags för lite New York och Gossip girl, tatah!




I miss my London..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0