Thursday

Veckan är snart över skönt!
Har hänt mig en del saker som jag inte vill dela med mig av i bloggen, men att skriva tycker jag är kul så bloggen lever vidare även om jag inte riktigt kommer ha ork för att uppdatera den så ofta som önskat!

Sovmorgon idag och känner hur jag faktiskt börjar bli riktigt varm igen. Haft en jobbig feber/förkylning som varken kommer ordentligt eller lämnar mig ifred.
Idag jobbar jag så blir inte något skoj, men igår fick jag komma ut lite och umgås med Arshi och K. Sedan är det gossip girl och sömn framför datorn för min del.

Helgen blir nog en lugn helg och ska dessutom passa på att hitta på saker som jag annars knappt haft tid med så som att ha en riktigt chick flick kväll med ansiktsmask, nagellack och så jacuzzi mys. Börja måla tavlor igen och dessutom har jag sökt till lite utbildningar så nu håller vi tummarna!
Kom även på ett härligt motto som dem tog upp igår på personal mötet; Det jag vill kan jag, det jag inte vill kan jag inte, tatah!





Kommentarer
Postat av: Michell

Sötaste du :) Amen to Jörgens citat hahha.. använde den idag på regionsmötet... Timur gillade mig då! hahah kram påre <3

2011-02-03 @ 20:23:29
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0