Monday

Usch idag är helt fel dag att jobba. Idag är en sådan dag då Ned inte vill sätta sin fot utanför huset, men you got to do what you got to do! Vad hände dessutom med solen och inge snö? Sitter här i värmen och äter, men om tio minuter måste jag bege mig ut i kylan för att sedan jobba!


Igår var jag i alla fall ledig vilket var super skönt fick jag sitta i min soffa med filt och pyjamas på. Sedan kom Micho över och underhöll mig. Vi två har verkligen sjuk humor! Mot kvällen skypade jag med Lucy och Clem och Clem hade jag inte snackat med på månader så det var kul att snacka med tjejerna då jag saknar dem jätte mycket. Vill verkligen hälsa på dem en weekend, men sen vi ska åka utomlands i sommar vet jag inte ritktigt hur jag ska få till det, men vi får väl se.

Min kväll slutade iallafall i mr pojkväns famn som sov medan jag titta på gossip och helvete vilket drama det är på gång nu. Den serien gör mig även deppig då jag verkligen skulle vilja ha deras kläder, väskor för att inte glömma väder! Nu vill jag ha sol och värme, tatah!



Hur kan jag inte sakna detta?



Kommentarer
Postat av: Michell

Uppdatera oftare kozilozo!!! =)

2011-01-13 @ 20:20:21
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0