Sunday

Bara jag som är depp över att helgen redan är över!
I fredags var vi ett gäng hos Karin och Julle och hade middag och fredagsmys som dessvärre slutade med fifa maraton utan mig och Sonja som vägrade delta!
Ni som bor med era killar eller har en kille som har fifa vet vad jag pratar om! Någon mer som vill starta en anti fifa grupp och se till att dem spelen försvinner!

Igår jobbade jag till fyra och mot kvällen kom Arshia och killen för att ha spelkväll med oss och gänget! Absolut överens är ett spel som jag verkligen måste rekommendera och tro mig man kan sitta framför det spelet i timmar vilket vi gjorde igår innan vi tittade på inside man!

Nu sitter vi och äter lasagne som jag lagat "housewife Ned" och snart ska vi kolla på den nya filmen 127 hours! Denna helg tog jag det allt lungt, men nästa helg har jag galet härliga planer som absolut inte kommer innehålla mys, tatah!




Jag och min lilla Ash på bus i märsta!


Kommentarer
Postat av: arshii

Jag bangar inte på anti fifa klubb..iof spelar K pes, samma sak iprincip. Snygg bild (:

2011-01-16 @ 19:39:01
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Michell

mercii gozo =D här kommer det grejjer sörrö. så d blev ingen utgång för dig i helgen??

2011-01-17 @ 18:52:52
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0