Im back!

Jag har haft så mycket för mig sen jag kom hem från Manchester men nu är jag tillbaka så ni alla kan pusta ut.

För er som undrar hade jag det extremt kul i Manchester och det är bara en tids fråga när jag ska tillbaka för detta var verkligen min stad. Alltså England är mitt land, varför är jag född i fel land!?

Staden Manchester var hur bra som helst för den hade allt och så länge jag har KFC, China town, H&M, Next och Starbucks så mår jag nett!


Vardagslivet var som Londons, massa människor överallt, långa köer i butikerna, fulla barer och fulla britter men folket får verkligen ett stort plus och som jag sagt innan, jag bara älskar britter.

Festlivet var dock en annan femma, ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Vi kom in överallt, och reglerna var i princip se bra ut och ha fina kläder, MEN så var det inte i alla klubbar.

Vi var i många klubbar och alla var olika. I en var killarna tvungna att ha på sig skjorta, i en annan hade den mest påklädda tjejen hotpants på sig.

Dock var det jävligt skön musik överallt och britterna var galna när det kom till festande.

I allmänhet var Manchester en dröm stad för både tjejer och killar men framför allt för killar och dem som gillar fotboll. Mitt slutgiltiga svar: Manchester är det nya London och mitt framtida hem!


Här kommer några bilder, hade jag lagt in alla skulle det blivit 500 bilder haha!


Oj jag höll ju på att glömma, jag shoppa jävligt mycket så jag ska ta kort och lägga in en del saker jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0