busy, busy

Idag ska vi beställa biljetterna för jag ska ju flytta med Mr pojkvän till Manchester! 
Så de var inte allt så onödigt att ha blogg då den kommer bli typ som en dagbok om vad som händer med mig i England.
Det känns riktigt läskigt för det börjar allt närma sig och vi ska nu boka så vi åker den 23 september!
För er som inte visste har min dröm alltid varit att flytta till England och att jag nu äntligen ska få möjligheten att göra det känns helt overkligt,stressigt och lite läskigt, men fan vad jag är glad!
Jag fyller ju år den 19 september så ska försöka ha en hej då/ födelsedags fest, men mer om det kommer när det närmar sig.
Nu måste vi iaf dra ner på stan och fixa med banken så vi kan ta ut våran lön där, annars blir det inte så hett. Vi måste också kolla lite saker som är bra och veta, fixa vår cv och kolla upp lite jobb.
Plus ska försöka under tiden shoppa lite utan att Mr pojkvän märker för på sistone har jag spårat och nu får kläderna knappt plats i min stora garderob? Men men hellre för mycket kläder än för lite!
p.s. jag vet jag är riktigt mobbad men har börjat sjunga på New York låten fast istället för New York sjunger jag Manchester, jag vet ännu en gång riktigt mobbad d.s. 

Start spreading the news
I'm leaving today
I want to be a part of it, Manchester, Manchester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0