Done!

Om det är någonting jag ändrar ofta och är kräsen i så är det design. Så igår ändrade jag bloggen ochg denna blir nog kvar ett långt tag, me like!
Idag vaknade jag jag kl. 15:00 och nu börjar det verkligen bli dags att vända på dygnet för jag tror inte min chef i England kommer uppskatta mina sömntider!
Sen har jag på tal om design suttit och kollat lite på tips om hur man kan designa sin lägenhet och det är lätt att försvinna i sin egen drömvärld.

  Drömrummen, dessvärre

Bilden säger allt, min jacuzzi dröm ersättes precis med detta drömbadrum


Kan detta vardagsum bli mer girly girl, ge mig!

¨
Alla småflickors dröm rum och inte ens jag skulle tacka nej till det!


Tillbaka till verkligheten

Om det finns någonting som faller mig i smaken så är det när det inte är för mycket av allt utan stilrent och chickt!
En sak som verkligen måste finnas i nästan alla rum är ramar/tavlor och jag gillade verkligen denna uppsättning av ramar.


Som jag nämnde innan ska det vara stilrent men det betyder inte skippa färgglada färger utan lägg till som på bilden en överdriven matta eller kuddar till de självklara färgerna beige, svart och vitt!


Detta var riktigt snygg och absolut inte svårt att göra, man målar någonting fint och sen behöver man heller inte ha en lampa, i vilket fall var det fint!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0