Done!

Nu vart vi äntligen klara med banken, så nu är det bara några saker kvar tills vi kan pusta ut!
Dessutom shoppade jag rejält mycket så jag är nöjd och imorgon blir det kista gallerian som gäller och sen lovar jag att sluta slösa pengar (så mycket lättare sagt än gjort!)
Men nu sk ajag sitta och kolla på room 401, som är en ny reality-serie som tar tittarna till en chockerande värld av illusioner och övernaturliga händelser. Programmet fångar skräckfyllda reaktioner på ovetande offer när de blir utsatta för det oförklarliga. Se den på mtvs hemsidan!


Äntligen är sköna Pink tillbaka med en nya låt som ingen annan än min käre gudfar sam tipsade mig om, as always a good dj!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0