En bulle i ungnen

Det här med porrstjänor och strippor är en diskution som än idag är aktiv och den diskutionen kan hålla på forever för är det en sak vårt samhälle gillar så är det naket och avklätt.
Jag själv tycker absolut inte att porrfilmer och strippklubbar ska försvinna däremot läggs det upp på fel sett och det hela ses inte så vackert och naturligt ut. Vad jag är ute efter är mer som en Dita von teese show för även ifall alla kläder faller av så är det kvinnligt och vackert!
Och är det någon som älskar sitt jobb som porrstjärna och är jävligt bra på det hon gör är det tjejen som alla killar någon gång har kommit till, haft runka bulle till och ja listan är enorm.
Jag pratar såklart om porriga Jenna Jameson som nu också kommit ut med att hon och Tito Ortiz väntar barn!

Gullparet!


Kommentarer
Postat av: amoora

guullparet? driveru med mig? grisparet han ser ut som ett offer!

2008-08-26 @ 21:22:51
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Nila!

hahahaha hur kunde jag vet att du skulle säga så!

2008-08-26 @ 21:55:58
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0