...

Jo jag vet min uppdatering på sistone har verkligen luktat skit, men som sagt jag har annat för mig och bloggar då jag sitter framför dator och har tid och snacka strunt!
Idag har jag iallafall vart på stan och shoppat rejält så nu borde jag ta det lungt (mitt löfte sen första gången jag fick veckopeng!)
Fick dessutom världen gulligaste presenter och överaskningar av mr pojkvän, min man alltså!
Sen mot kvällen alltså för några timmar sen såg jag, mr pojkvän & Ami på filmen First sunday. En komedi där två småtjuvar planerar att råna den lokala kyrkan men allt går verkligen inte som dem tänkt sig. Filmen var faktiskt bra men inte mer än så, men värd att se kanske dock inte på bio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0