fiesta paus for now

Tänkte festa i helgen men ibland är det mycket mysigare att faktiskt bara vara hemma med sina vänner och killen och det är vad jag tänker göra denna helg. I onsdags var jag ju ute med Katta och som vanligt hade vi riktigt kul så kanske drar och festar i veckan i gävle men får se senare. Ikväll ska jag vara hemma med grannen och mr pojkvän och jag är riktigt sugen på att laga pasta med cafe de paris men får se om jag orkar göra en middag för oss alla. 
Här är iallafall några bilder från i onsdag innan vi drog ut:

Olalaaa

Kommentarer
Postat av: katta

ja ser knarkad ut haha:P Snakar dig gumms! ses snart!

2008-08-17 @ 15:01:10
Postat av: Nila!

haha what? Det är de sista du gör snygging!

Saknar dig med, vi rings

2008-08-17 @ 15:40:37
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0