Jag är en kyckling!

När jag var yngre ville jag ha hål i naveln men vågade ej!
Sen ville jag ta hål i bröstvårtan för kanske ett halvår sedan men ångrade mig och det var tur det, dock var det då pga att jag var rädd!
Och nu vill jag tatuera mig men vågar jag? Absolut inte och då kanske det räcker med att säga att jag tycker vaxning är läskigt, men jag tror att innan eller när jag är i Manchester ska jag tatuera mig.
Vad eller vart det ska vara är jag inte helt säker på men jag funderar på g-klaven eller en bit av en av mina favoritlåtar högst upp på ryggen. Sen vill jag också skriva mitt namn eller min mammas & pappas namn på svanken på ett annat språk men som sagt är inte säker än.

Dock verkar "en del" följa modet när det kommer till vart man ska tatuera sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0