Jag vill ha en "kändis dusch"

Efter igårs festande har jag tagit det riktigt lungt idag, men istället är Mr pojkvän ute och röjer suck!
Lagade mat med Ami som trodde sig vara släkt med Jamie Oliver, men vad finns det att säga vi pratar faktiskt om Amora!
Sen kom Johanna förbi och vi satt och snackade en massa skit nu innan hon drar till USA, som sagt alla drar och efter att hon drar på måndag kommer det verkligen kännas nära tills jag & älsklingen drar, shit!
Men nu tänkte jag hoppas in i duschen och bara ta det lungt och fan nu skulle det verkligen inte sitta fel med en "kändis dusch."
Ami, jag & J satt och kollade på cribs och dem där skithögarna har verkligen dröm badrummen men den som jag blev helt kär i var Hulks. Alltså fatta att duscha där nu?
Jag antar väl att AP-fastigheterna gjorde ett bra jobb med sina duschar i detta område enligt dem själva för jag tycker att dem borde lagt "en aning" mer pengar och gjort en hulk dusch eller varför inte jacuzzi, dream on sister, dream on


Kommentarer
Postat av: van Semyan

Babe!

Sorry, men jag gillar inte face no more. Orkar inte med allt folk där!

Vi får keep the contact via bloggar & msn. Lova att you better blog often in the UK!!

2008-08-24 @ 16:06:38
URL: http://vansemyan.blogspot.com
Postat av: Nila!

I see, men våga ta bort bloggen!

Ja självklart och glöm inte att komma ner någon helg koss

2008-08-24 @ 19:07:45
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0