Sätt på de röda läppstiftet och svinga loss!

Min pappa kan snart hela texten till like a vrigin och för att inte glömma hans då speciella danser för att få alla "snygga brudar" till den här låten.
Mina föräldrar alltså, kommer ihåg första gången mamma visade sin då look alike bild då hon såg ut som en persisk version av madonna, sexy mamma! Eller när hon hade likadana kläder som Cher, hm.. kanske inte lika hett!
Men fan nu skulle jag inte banga på att gå på Chers koncert, eller varför inte klä upp mig som dem: lite transvestit sminkad och lättklätt, tadaaaah! 


Även om man sitter och skrattar sönder sig till gamla 80 tals videos så måste jag ändå hålla med våra föräldrar;
Musik back then was the shit!



Kommentarer
Postat av: mich

cher är armenier =)

2008-08-22 @ 11:30:41
Postat av: Nila!

haha you like

2008-08-22 @ 22:33:14
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: mich

not.. fast sussa(khalidj) vill ha henne hahahaha

2008-08-22 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0