Typiskt!

Alltså är det bara jag eller är tjejerna i USA så efterblivna som det går att bli?
Okej nu ska jag inte dra alla över en kam men åtminstone i serier och filmer så är det dem som alltid förlåter och ger efter, why?
Vad hände med budskapet som spreds efter Destinys Childs låt; independent woman!
Ett väldigt, nästan för bra exempel på detta är ju ändå programet X effekt där dem parar ihop gamla x och låter deras nya partners följa dem utan att dem vet om. För er som har sett det förstår ni kanske vad jag menar med att tjejerna bara sitter där och gråter och sen i slutet blir det antingen ett jag tycker vi kan försöka igen eller ett synd att det blev såhär.
Hade jag skickat min kille och sett han nästan ha sex med sitt x så hade han iallafall inte gått på sina två ben efter det, haha okej inte direkt så våldsamt men ni förstår nog vad jag menar.
Inte nog med att tjejerna är så fjolliga och osjälvständiga så är killarna typ likadana. Alltså killarna tar varandra i hand och och är jätte artiga. Är det bara jag som tänker att jag skulle spottat den personen som just förstört mitt förhållande i ansiktet?
Tack gud för Sverige och människorna här för vi verkar hålla oss mer till mottot; One´s a player, always a player plus killar kommer och går men vänner består!
Tjejerna från USA borde komma och få en gnutta självrespekt och killarna borde lära sig ordagrant vad ordet man betyder!

Jävla skit serie, kollar på Newport och jag säger bara är man lika lättpåverkad som mig blir man helt psykad av allt drama. Min favorit Clay fick se sin såkallade "tjej" strullandes med en annan kille och vad gör han? Ingenting och är dessutom hur gullig som helst utan ens att ha lite attityd? suck!


Newports snygging Clay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0