Why?

Ifall det är någon som inte är så värst omtyckt så är det Heidi Montag för att inte glömma hennes pojkvän Spencer Pratt
Men jag måste ändå ge dem ett stort plus för all drama dem för med till The hills och om sanningen ska fram tycker jag dem är sköna som kör sitt race och är som dem är helt enkelt!
Men en sak förstår jag inte och det är varför i helvete och jag menar det varför vill hon bli mer utskämd när hennes senaste musikvideo ser ut som någonting Spencer har filmat i deras vardagsrum med deras grannar till dansare?
Den förra videon var likadan och såg också ut som att Spencer hade filmat, är det verkligen så mycket brist på fantasi?
Dock låter den inte så jävla illa som alla säger, helt okej!
Hon är faktiskt riktigt snygg nu efter alla operationer och har pengarna så varför inte betala någon professionell och kanske ge Spencer mer tid att fokusera på The hills för han är verkligen perfekt för serien! 
  
Come on we have to love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0