It´s time for Rehab

Ja ni jobbet dödar livet, men när man har Sam här så blir det fest hela tiden så efter en tuff arbetsdag ska vi alla ut även idag. Klubben vi ska dra till heter dessutom Rehab så kan det bli bättre?
Det kommer bli tomt utan dig Sami Gudfar!
På jobbet går allt jätte bra även om jag och min gay chef har våra stunder. Han passar verkligen in i meningen; man kan bara inte hata den personen!
Ena stunden tjatar han om att jag borde jobba hårdare med sin jobbiga ton och andra stunden går han där och sjunger till Girls aloud. Nu har jag dessutom sagt att jag ska festa med dem på jobbet i gay village så det är bara att tåla hans mens utbrott!
Dessutom har jag nu bestämt mig för att ta tag i det här med auditions och sjungandet så förhoppningsvis kommer saker och tig gå framåt om Gud vill.
Som alla mina vänner märker börjar jag sakta, men säkert komma tillbaka and i love it!


Let the party begin!

Kommentarer
Postat av: katrin

Neddah älskling!! Fik du mitt mess?? <3

2008-12-04 @ 18:16:16
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0