Party some more

Så skönt att få sova ut inatt efter igår festande som verkligen var riktigt kul. 
På en söndag kväll hade vi roligare än man någonsin skulle kunna ha på en lördag i Sverige!
Dock tog det oss ett bra tag att hitta för här finns det tusen klubbar att välja mellan och inte alla är "normala ställen" som man letar efter direkt som te.x. första klubben vi hamnade på.
När jag skulle på toa med Mr pojkväns och Sam går ett par killar förbi oss och röcker på offentligt?
På hard rock var det helt dött, men till slut drog vi till ett ställe som jag inte minns namnet på, men vi hade allt kul vi.
Efter att stället stängde drog vi till ett kebab ställe och där hittade Sam "Spice Girls." Det slutade med att alla vi satt och sjöng Spice Girls låtar och sen kom jag, Mr pojkvän och Sam hem och sov.
Lite bilder från igår kväll, Ciao


Let the party begin

Jag & hjärtat

Sam and I

Under my leather armchair, armchair, armchair

paparazzi

Sexy

Vi och spice girls

Vi och spice igen

Kommentarer
Postat av: Arshii

dooodo is back

2008-12-02 @ 17:24:03
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: Katta

Finaste linnet ditt bajjjs barn;D HARU fått mitt messs?? får panikkk! Lets boka!

2008-12-03 @ 21:13:10
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0