Tuesday

Efter vår sjuka utekväll igår och mitt jobb vill jag nu bara sova på mina rosa moln.
Tänkte blogga lite nu bara och dessutom försöka kolla på alla mina jävla serier som jag följer för just nu lägger jag inte alls tid på dem.
Jag minns när alla på mitt jobb eller mina vänner sa att dem aldrig hade tid för tv och serier och jag bara skrattade.
Nej nu ska jag fan försöka hinna med allt även om jag jobbar. Jag menar Sam har definitivit tagit in festlivet i vårt liv så lite serier kan jag nog hinna med.
Dock tänker jag inte följa den regeln nu för nu är det dags att natti natta!
Ciao


Kommentarer
Postat av: men shit

vad har hänt med din uppdatering gal?

2008-12-12 @ 16:41:11
Postat av: Arshii

jag håller med din an

2008-12-12 @ 22:39:22
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0