mmmmm..Ronaldo

He did it again!
Efter att ha gjort slut med spanska modellen Nereida Gallardo har Ronaldo skaffat en ny och ännu snyggare flickvän, Letizia filippi. 
Varför Nereida blev dumpad var för att Ronaldos mamma fick känslan av att hon enbart var ute efter hans pengar och kändisskap. Jag menar vilken idiot, räcker det inte med Ronaldo? Han är ju redan för bra för att vara sann!
I vilket fall har hon nu funnit den italienska modellen Letizia och han träffade henne nu när han var på sin semester i Italien. Enligt Ronaldos vänner går det riktigt bra för dessa turturduvor och hoppas nu att detta håller.  
Om ni frågar mig så är hon snygg men jag tycker fortfarande att han borde dejta någon från Victoria secret!


Ronaldos ex Nereida Gallardo
  


Hans nya tjej, Letizia filippi


Kommentarer
Postat av: raisa

alltså om jag inte visste om att det var två olika personer hade jag trott att Ronaldo's ex och hans nuvarande tjej var exakt samma person!



På pricken lika!

2008-08-07 @ 21:04:28
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0