Alla dessa söta bebisar

Jag skrev ju innan om dessa söta gravida kändisar och nu har en av dem fått barn!
Jennifer Lopez har äntligen fått sina tvillingar och gud vad jag längtar tills jag får sådana sötnosar.
 Såg också på Real Life idag där ett avsnitt handlade om två unga tjejer i USA som var gravida, dock var det mindre gulliga fall.
Alltså graviditet bland unga ökar extremt idag och jag känner en del som är min ålder och yngre som har barn/är gravida. En del har det bra och ångrar inte en minut av det, medan en del önskar att dem hade väntat. Jag själv anser att man ska skaffa barn när man har det bra både i ens kärleksliv och ekonomiskt.
Men sen förstår jag alla unga som får barn tidigt, jag skulle själva vilja ha barn men ett barn är mer än söt och gulligt sak.
I real life var det iallafall två tjejer som var gravida, enda 19 och andra 22. 

Hon 19 åringen hade blivit gravid även fast hon gick på p-piller och därför behöll dem barnet då det kändes som att det var ödet att dem fick barn.
Den andra tyckte att det var dags att dem fick barn då hon och hennes kille hade varit ihop i sex år. Men båda dessa tjejer hade problem, hon 19 åringen var trött på att hennes pojkvän drack så mycket sen han innan hade haft alkohol problem. Hon 22 åringen var orolig ifall hennes pojkväns och hennes egen religion skulle bli ett stort problem för familjerna och mest för bebisen, då han var judinna och han kristen.
Det var jätte roligt att få följa deras graviditet och man fick också se när dem födde, fan jag är skit rädd för att föda sen det verkar göra så otroligt ont.. usch
Ena paret fick ett lyckligt slut, hon 22 åringen fick ett friskt och otroligt söt pojke och familjerna kom jätte bra överens, religionsskillnaderna var inte alls ett problem. 
Men 19 åringen blev dumpad av hennes pojkvän två veckor efter att dem fått deras son, han bor kvar med henne för att dem ska uppfostra barnet tillsammans men vill inte vara ihop med henne, skoj.. eller inte!

image49

Jennifer Lopez och hennes otroligt söta tvillingar

image50
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0