Grattis Katten!

Idag fyllde en av mina vänner 19 år, och fest låter vi vara till helgen men idag tyckte vi att vi istället skulle hitta på något annat än att dricka oss fulla och festa, så vi drog och bowlade.

Det var riktigt kul och jag intalar mig själv att jag vann (kom egentligen sist) och detta var en as bra ide så ifall ni vill hitta på något annat på ens kompis födelsedag, ta ett bowlingklot och få alla på fall.

Sen drog vi och åt grekisk som alltid är gott, men blev dock påmind om Mr pojkvän som bjöd mig på grekiskt innan han drog på sin resa, men om tre dagar är han hemma så dags att förbereda sig.
Dessutom börjar vår London resa närma sig och det känns otroligt hett, men till dess vill jag få hem honom så vi kan åka på spa hotell. Skolan tar kål på mina stackars överansträngda muskler, för att inte nämna min slut körda hjärna. (i min hjärna finns en grön figur som ser ut som snor,) men nu har jag visst gått in på helt andra banor märker jag haha.

GRATTIS PÅ DIG SÖTNOS KATTEN!    




Kommentarer
Postat av: katta

:)

2008-03-14 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0